أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
هنگام نماز گزاردن مسلمانان پلیس فرانسه صداهای مربوط به رفتارهای مستهجن را از بلندگوهای بازداشتگاه پخش می‌کرد. پلیس فرانسه در این باره اظهارنظری نکرده است.

به گزارش پایگاه 598، مهاجران مسلمانی که در یک مرکز بازداشت در فرانسه نگهداری می‌شدند گفتند، پلیس این کشور در حین برگزاری نماز اقدام به پخش صداهای مستهجن می‌کرد.

بر اساس گزارش اعتمادآنلاین، تارنمای فرانسوی «میدیا پارت» با انتشار این خبر نوشت: 15 مهاجر مسلمان که برای مدتی در یک مرکز نگهداری در شهر نیس بازداشت بودند نسبت به این اقدام پلیس فرانسه که از طریق بلندگوهای بازداشتگاه انجام می‌گرفت، شکایت رسمی خود را تقدیم کرده‌اند.

این تارنما تاکید کرد، شکایت این عده با شهادت مهاجران غیرمسلمان دیگری در همین رابطه که اوایل سال جاری در همان‌جا حضور داشتند مطابقت دارد.

گالوست هاکوپیان که برای مدتی در بازداشت پلیس فرانسه بود گفت، هنگام نماز گزاردن مسلمانان پلیس فرانسه صداهای مربوط به رفتارهای مستهجن را از بلندگوهای بازداشتگاه پخش می‌کرد.

پلیس فرانسه در این باره اظهارنظری نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها