يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۲۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سالیانی است که مردم جهان درگیر ویروس‌ها و بیماری‌های ناشناخته‌ای شده‌اند که فقط از طریق واکسیناسیون و یا درمان‌های موقتی چندصباحی را خلاصی می‌یابند. جنگ اوکراین ابعاد تازه‌ای را از دست ساز بودن این بیماری‌ها و ویروس‌ها، نمایان کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شمانیوز، روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا به سطح جهان را یادتان می‌آید؟ همان روزها که انگشت اتهام به سمت کشور چین و خوردن خفاش توسط مردم «ووهان » گرفته شد، همان موقعی که ورود جهش‌های این ویروس را به کشورهای آفریقایی و یا حتی در ایران به شهر قم نسبت می‌دادند. اکنون ابعاد تازه‌ای از ساخت این ویروس توسط آمریکا و متحدان اروپایی‌اش برای از بین بردن نژادهایی خاص در آزمایشگاه‌های بیولوژیکی اوکراین توسط روسیه کشف و منتشر شده است.

مردم جهان در چند سال اخیر بسیاری از عزیزان خود را به واسطه ابتلا به بیماری کرونا و سویه های جهش‌یافته و جدید آن از دست دادند. ویروس‌هایی که چندین سال است با نام‌های بیماری ایدز، آنفولانزا، آبولا، سارس و کرونا در سطح جهان قربانی می‌گیرد و فقط با واکسیناسیون و یا تعداد محدودی قرص و آمپول که در سیطره کشورهایی خاص مانند آمریکا و اتحادیه اروپا است، درمان موقتی می‌شود.

آمریکا عامل انتشار ویروس‌ها در جهان

روزهای ابتدایی بیماری کرونا که گفته می‌شد این ویروس از طریق خوردن خفاش توسط مردم شهر ووهان چین، منتشر و منتقل گردیده است، چینی ها اعلام کردند که این یک دسیسه از طرف غربی‌ها برای زمین زدن پیشرفت‌های تکنولوژی و اقتصادی این کشور است. اما هیچ عقل سلیمی باور نمی کرد که این بیماری ساخته دست بشر باشد چرا که اکثر کشورها و حتی اروپا و آمریکا نیز آلوده به این ویروس شده بودند.

اخیرا وزارت دفاع روسیه اسنادی را فاش کرده که حاکی از فعالیت مخفیانه آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین هستند. آزمایشگاه‌هایی که گفته می‌شود ویروس‌هایی مانند آنفولانزا از آنجا نشأت گرفته و هدف بعدی ساخت یک سلاح زیست محیطی برای ساقط کردن نژادهای خاصی از بشر است. نژادهایی که به واسطه پیوندهای خونی و اجدادی ممکن است نسل جدید آنها در اروپا و آمریکا هم مستقر باشند.

«ایگور کوناشنکوف»، از مقام های ارشد وزیر دفاع روسیه، با اشاره به اسناد به دست آمده می‌گوید «این اسناد نشان می‌دهند که در این آزمایشگاه‌های بیولوژیکی اوکراین و با تامین مالی آمریکا، آزمایش‌هایی بر روی ویروس کرونای خفاش انجام شده است.»

آیا ویروس کرونا در آزمایشگاه های اوکراین توسط آمریکا ساخته شد؟

جهان باید بداند که آمریکا در اوکراین چه می‌کرد

شورای امنیت سازمان ملل متحد نشستی را با محور موضوعات ایمنی بیولوژیکی در اوکراین برگزار کرد که در این نشست نماینده روسیه رسما از آمریکا توضیح خواست: «تلاش های شما برای یافتن سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی که باعث مرگ و میر بسیاری از مردم در سرتاسر جهان شد، ناموفق بود. ما آزمایشگاه‌ سلاح های بیولوژیکی شما را در اوکراین پیدا کردیم.»

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل شواهد مرتبطی را که اخیر جمع آوری شده بود ارائه کرد و از آمریکا خواست تا در مقابل جامعه جهانی به برنامه آزمایشگاه بیولوژیکی خود در اوکراین اقرار کند.

وی گفت: جهان باید بداند که شما در آنجا چه می‌کردید.

۲۶ آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین

در میانه تنش‌های اوکراین و روسیه، آزمایشگاه‌های تسلیحات بیولوژیکی با بودجه آمریکا در اوکراین توجه بسیاری از کشورها و دانشمندان را به خود جلب کرده‌ است؛ پس از روسیه، چین نیز ارتش آمریکا را به بهره برداری از آزمایشگاه‌های زیستی خطرناک در اوکراین متهم کرده است.

«rfi و opindia» در گزارشی بیان می‌کند؛ آیا آمریکا مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌های زیستی مخفی را در اوکراین ساخته است که هدف آن توسعه سلاح‌های زیستی مجهز به گونه‌های تهاجمی سیاه‌زخم یا طاعون است، همانطور که تبلیغات روسی بیان می‌کند؟

آیا ویروس کرونا در آزمایشگاه های اوکراین توسط آمریکا ساخته شد؟

ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین، بخشی از یک کنفرانس مطبوعاتی را در توییتر منتشر کرد که در آن از آمریکا خواسته بود «جزئیات مربوطه را در اسرع وقت» در مورد آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین منتشر کند.

این مقام وزارت خارجه چین می‌گوید «آمریکا ۳۳۶ آزمایشگاه در ۳۰ کشور تحت کنترل دارد، از جمله ۲۶ آزمایشگاه تنها در اوکراین؛ این کشور باید گزارش کاملی از فعالیت‌های نظامی بیولوژیکی خود در داخل و خارج از کشور ارائه دهد و خود را تحت راستی‌آزمایی چندجانبه قرار دهد.»

ذخیره مقادیر زیادی ویروس خطرناک توسط آمریکا

روسیه در جریان عملیات نظامی خود دریافته است که آمریکا از این امکانات برای اجرای طرح‌های نظامی استفاده می‌کند.

موضوع قابل توجه این است که در پی این افشاگری ها، «ویکتوریا نولاند»، معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا، به نوعی اذعان کرده که آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در خاک اوکراین در حال کار بر روی توسعه سلاح‌های زیستی هستند.

بر اساس گزارش‌ها، در این تأسیسات، مقادیر زیادی ویروس خطرناک ذخیره می‌شود.

کرونا زمینه‌ای بود برای ورود ویروسی جدید 

 به نظر می‌رسد ویروس کوید-۱۹ یا همان کروناویروس،  در آزمایشگاه زیستی اوکراین ساخته شده و در چین به عنوان اولین کشور پخش شده است. کرونا ویروس یک تست از نژادها و مقاومت آنها در برابر بیماری‌های دست‌ساز بیولوژیکی بوده است و قرار بوده با ساختن یک ویروس کاملا جدید و هوشمند در آزمایشگاه زیستی اوکراین بسیاری از جمعیت یا نژاد های خاص را از بین ببرند و فقط عده ای محدود زنده بمانند.

ویکتوریا نولاند معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا، در جلسه کنگره گفت: اوکراین دارای آزمایشگاه‌های تحقیقات بیولوژیکی است و ما نگران آن هستیم که نیروهای روسیه کنترل این آزمایشگاه‌ها را بدست گیرند.

در واقع نولاند یک شخصیت کلیدی در ماجرای آزمایشگاه بیولوژیکی اوکراین است. او که ریشه‌ای اوکراینی دارد اکنون معاون وزیر خارجه آمریکا در امور اروپای شرقی است. نولاند در دولت اوباما دستیار وزیر خارجه و مسئول امور اوکراین بود. او طراح اصلی «انقلاب نارنجی» و از عوامل اجرای آن بود. نولاند در جایگاه یک مقام عالی رتبه دولت آمریکا علنا اوکراینی‌ها را به سرنگونی دولت «ویکتور یانوکوویچ» تحریک کرد.

پول این آزمایشگاهها را  گویا آنتونی فائوچی، بیل گیتس و جورج سورس که از بزرگان گلوبالیست ها هستند  تامین می‌کردند و خانواده جو بایدن به بهانه مشاوره نفت آنجا فعالیت داشتند. ابعاد ماجرا بسیار بزرگتر از تصور است. 

فعلا با حمله روسیه این آزمایشگاه به دست نیروهای پوتین افتاده و علت واکنش شدید و سراسیمه گلوبالیست ها  این موضوع است.

کشف ابعادی جدید در جنگ اوکراین

برخی منابع نیز مدعی شده اند که روسیه طی پیامی‌ به امریکا اعلام کرده است در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، سرویس اطلاعاتی این کشوری مدارک و مستنداتی در مورد؛ حادثه ۱۱ سپتامبر،  ترور رفیق حریری، کرونا، داعش، انفجار بندر بیروت و چندین پرونده مهم دیگر را افشا خواهد کرد.

ورود شورای امنیت به ماجرای آزمایشگاه میکروبی آمریکا در اوکراین

شورای امنیت ماجرای آزمایشگاه میکروبی آمریکا در خاک اوکراین را بررسی می‌کند. طی نشست ماهانه شورای امنیت سازمان ملل جهت بررسی به اصطلاح موضوع تسلیحات شیمیایی بکار رفته در سوریه، واشنگتن و لندن این فرصت را مغتنم شمرده و موضوع اوکراین را مطرح کردند. این در حالی است که آمریکا و انگلستان از چهارشنبه گذشته به این سو مدعی شده اند که روسیه در اوکراین از تسلیحات شیمیایی استفاده می کند.

 الکساندر شولگین نماینده دائم روسیه در سازمان ممنوعیت به کارگیری تسلیحات شیمیایی چندی پیش اعلام کرد که مسکو به زودی اسنادی در خصوص اقدامات تحریک آمیز صورت گرفته در زمینه به کارگیری تسلیحات شیمیایی در اوکراین برای این سازمان ارسال خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها