أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۳۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
دکتر محمد رضا خوشرو که پیش از این سرپرست شبکه نسیم بود، پس از دو ماه به عنوان مدیر شبکه نسیم منصوب شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فرهنگ نویس، دکتر سید محمد رضا خوشرو که ابتدای بهمن ماه توسط معاون سیما به عنوان سرپرست شبکه نسیم منصوب شده بود، در کمتر از دو ماه حکم مدیریت به نام او صادر شد.

دکتر سید محمد رضا خوشرو متولد 1361 دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده صداوسیما و دکتری ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و از ابتدای دهه هشتاد در سازمان صداوسیما مشغول به فعالیت است.

او  در سوابق خود مشاور معاون سیما، مدیرکل فرهنگ عمومی قوه قضائیه، مدیر گروه‌های مختلف پژوهشی و نقد ارزیابی برنامه‌های مرکز پژوهش‌های اسلامی صداوسیما، مشاور پژوهشی معاون صدا و مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی بنیاد سینمایی فارابی را تجربه کرده است.

مدیر جدید شبکه نسیم حکم گرفت

تصویر حکم دکتر محمد رضا خوشرو به عنوان مدیر شبکه نسیم

طبق بررسی های فرهنگ نویس، در دو ماه گذشته تغییراتی در محتوای برخی برنامه های شبکه نسیم رخ داده که نوید تحول در این شبکه را می دهد. این تغییرات مانند آنچه در رویکرد مهمترین برنامه این شبکه، یعنی خندوانه رخ داده به وضوح قابل مشاهده است. همچنین ترکیب میهمانان این برنامه از سلبریتی های خنثی به افراد ملی و موثر جامعه تغییر کرده که از این جمله میتوان به برنامه اعراب خوزستان، سهیل اسعد، علیرضا پور استاد و همسر شهیدمدق اشاره کرد. برنامه هایی که علاوه بر جذابیت، محتوای متناسب با خانواده ایرانی اسلامی را نیز برای مخاطب به همراه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها