يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۴۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
کواردرادو:
خوان کوادرادو اصرار دارد که بازیکنان یوونتوس در برابر ویارئال سعی کردند آنچه مربی خواسته بود انجام دهد اما تیم اسپانیایی ها محکم دفاع کردند و در ضدحمله خطرساز شد.

به گزارش پایگاه 598، در آخرین شب دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی برگزار شد. یوونتوس که در دیدار رفت برابر ویارئال به تساوی یک بر یک در اسپانیا دست پیدا کرد در دیدار برگشت با سه گل برابر هواداران خودی شکست خورد تا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشته باشد.

یووه تا حد زیادی در نیمه اول تسلط داشت، ضربه دوسان ولاوویچ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و دروازه بان ویارئال حداقل دو سیو سخت را انجام داد.

کوادرادو به آمازون پرایم ایتالیا گفت: فکر نمی‌کنم توضیحی وجود داشته باشد، گاهی اوقات فوتبال چنین است. نیمه اول خوبی داشتیم، از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و این روی ما تأثیر گذاشت. ما سعی کردیم توپ را بیشتر حرکت دهیم تا بعد از استراحت فضاهایی ایجاد کنیم، اما ویارئال خوب دفاع کرد و منتظر ضدحمله بود. این فوتبال است، ما اکنون باید تا انتها بجنگیم تا در سری آ عملکرد خوبی داشته باشیم. ما سعی کردیم آنچه را که مربی خواسته بود انجام دهیم، توپ را بیشتر جابجا کنیم تا فضا ایجاد شود، اما ویارئال در دفاع آنقدر خوب بود که نمی شد به دروازه آنها نزدیک شد.

از کوادرادو پرسیده شد که آیا پس از سه سال حضور متوالی در مرحله یک هشتم نهایی، طلسم برای یوونتوس در لیگ قهرمانان وجود دارد یا خیر؟ که گفت: وقتی به این سطح می‌رسی، همیشه سخت است. فکر می‌کنم باید ادامه دهیم و امیدوارم فصل بعد جلوتر برویم. طبیعی است که احساس ناراحتی کنیم، اما ما همچنان در سری آ و کوپا ایتالیا اهداف بزرگی داریم و به دنبال قهرمانی هستیم. ما باید به سرعت ورق را عوض کنیم و سعی کنیم در مسابقات باقیمانده 100 درصد برنده باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها