کد خبر: ۵۰۳۵۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
رییس جمهور صبح امروز، پنجشنبه از شهرستان مرزی سرخس در شمال استان خراسان رضوی دیدن کرد.

به گزارش پایگاه 598، آیت الله سیدابراهیم رئیسی که با بالگرد به شهرستان مرزی سرخس در ۱۸۰ کیلومتری شرق مشهد سفر کرده است، از سوی وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی همراهی می شود.

 

بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، پایانه مرزی، ایستگاه راه آهن بین المللی سرخس هم مرز با کشور ترکمنستان از برنامه های اصلی سفر آیت الله رئیسی و همراهان وی به شهرستان سرخس است.

 

بر اساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان، بیش از نیمی از ترانزیت ریلی کشور از پایانه ریلی سرخس انجام می شود.

 

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

 

معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز در برنامه ای جداگانه با سفر به شهرستان سرخس ضمن دیدار با مردم و خانواده شهدا به بررسی وضعیت عمومی این شهرستان پرداخت.

 

رییس جمهور عصر چهارشنبه در آغاز هجدهمین سفر استانی دولت وارد فرودگاه مشهد شد که زیارت حرم مطهر رضوی، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیان، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رییس‌ جمهور در این سفر دوروزه است.

 

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها