يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۰۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
زننده دو گل آلومینیوم برابر پرسپولیس بازیکنى است که با نظر یحیى گل محمدى شانس حضور در لیگ برتر فوتبال را پیدا کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمدرضا آزادى که در مرحله یک چهارم نهایى جام حذفى دو بار دروازه پرسپولیس را گشود اوایل سال ٩٦ عضو تیم جوانان تراکتور بود. گل محمدى سرمربى وقت تیم بزرگسالان تراکتور به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتى این باشگاه، تماشاگر مسابقه تیم‌هاى امید و جوانان تراکتور شد و در نهایت ٧ بازیکن را براى حضور در تیم بزرگسالان انتخاب کرد.
یکى از این نفرات آزادى مهاجم ١٧ ساله تیم جوانان بود که در همان فصل براى اولین بار در لیگ برتر و رده سنى بزرگسالان بازى کرد.

مهاجم جوان تراکتور اولین گل رسمى خودش در این رده را در ترکیب تیم گل محمدى در بازی تراکتور با سایپا به ثمر رساند و حالا کشف گذشته یحیى که در نیم فصل اول بازیکن استقلال بود عامل حذف پرسپولیس از جام حذفى و قاتل این تیم نام گرفته است.

به گزارش تسنیم پرسپولیس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه 3 بر 2 برابر میهمان خود آلومینیوم شکست خورد و از گردونه این مسابقات کنار رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها