کد خبر: ۵۰۴۳۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
توخل:
توماس توخل اصرار دارد که انگیزه انتقام گرفتن از لیورپول را در فینال جام حذفی ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، چلسی و کریستال پالاس در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند و در پایان آبی پوشان لندنی موفق شدند حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و به فینال این رقابت ها برسند تا حریف لیورپول شوند. 

لیورپول توانست در فینال جام اتحادیه چلسی را شکست دهد و حالا در دومین فینال فصل نیز برابر هم به میدان خواهند رفت. چلسی از لیگ قهرمانان حذف شده است و شانس قهرمانی در لیگ برتر را نیز ندارد و به همین خاطر تنها شانس قهرمانی چلسی در این فصل جام حذفی است.

توماس توخل گفت: من به عناوین دیگر آنها اهمیتی نمی دهم. ما البته فینال قبل را باختیم. همانطور که می دانید در آن فینال همه تلاش خود را کردیم، بازی بزرگی بود که تا آخرین پنالتی ادامه داشت. البته بدشانس بودیم و  آن بازی را از دست دادیم. ما می خواهیم همه چیز را الان تغییر دهیم. قهرمانی جام اتحادیه دیگر به ما باز نمی‌گرداند، اما ما اینجا در فینال جام حذفی هستیم و فصل گذشته هم در فینال جام حذفی اینجا بودیم و این برای ما یک افتخار است که در دو سال پیاپی به فینال جام حذفی برسیم.  این جام حذفی است، معتبرترین و سنتی ترین جام در جهان که در ومبلی بازی می شود و تمام تلاش خود را می کنیم آن را برنده شویم. ما مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم که با توجه به نتایجشان در فرم فوق‌العاده‌ای هستند. بنابراین شرایط سختی خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد بازی را برای آنها سخت کنیم.

او در ادامه درباره بازی با لیورپول در فینال جام حذفی گفت:‌ ما نمی توانیم قول پیروزی بدهیم. تنها کاری که اکنون می توانیم انجام دهیم این است که به خوبی آماده باشیم زیرا با توجه به کیفیت و فرم لیورپول، بازی سخت دیگری در پیش است. شکست دادن آنها باورنکردنی و دشوار است ولی فینال جام حذفی معمولا بازی نزدیکی است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. باید تلاش کنیم راهی برای شکست دادن آنها پیدا کنیم. ما به کمی شانس نیاز داریم. البته، اگر در پایان فصل یک فینال داشته باشید که می توانید برنده شوید، فصل موفقیت آمیزی داشتیم. می خواهیم فصل را با یک قهرمانی به پایان ببریم اما همانطور که همه ما می دانیم در یک فینال دو تیم با هم رقابت می کنند و ما فصل گذشته و این فصل شکست در فینال را تجربه کردیم و حالا باید برنده این دیدار شویم.

پیش از این دیدار لیورپول و منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند و به دیدار نهایی راه یافتند.  در این دیدار ابراهیم کوناته و سادیو مانه مهاجم سنگالی دو بار برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کردند و جک گریلیش و برناردو سیلوا نیز گل‌های سیتی را به ثمر رساندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها