يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۳۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو در فصل 2021-2022 آمار شگفت انگیزی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان روز گذشته در رقابت های لیگ برتر پرتغال کولاک کرد و موفق شد برای پورتو مقابل پورتمننزه هت تریک کند و یک پاس گل بدهد.

ستاره ایرانی روز گذشته سوژه یک رسانه های پرتغال و اروپا شد و درخشش بی نظیر این بازیکن ملی پوش ایرانی در تمام رسانه های جهان پیچید.

سایت «گل پوینت» پرتغال از آمار شگفت انگیز مهدی طارمی رونمایی کرد که در فصل 2021-2022 تنها 5 بازیکن به این آمار دست یافتند.

رسانه پرتغالی به معرفی ستاره ها و ماشین های گلزنی اروپا پرداخت که در این فصل در بیش از 30 گل تاثیرگذار بودند. یعنی گلزنی کردند یا پاس گل دادند.

مهدی طارمی با درخشش روز گذشته اش برای پورتو به لیست 5 بازیکن گلزن و گلساز برتر جهان راه یافت. طارمی تعداد گل هایش را به عدد 18 رساند و تعداد پاس گل هایش را نیز به 12 افزایش داد تا در مجموع در 30 گل زده پورتو سهم مستقیم داشته باشد.

طارمی در کنار بنزما، لواندوفسکی، امباپه و صلاح!

کریم بنزما ستاره مسلمان رئال مادرید با 24 گل و 11 پاس گل در صدر این لیست قرار دارد. کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن با 20 گل و 14 پاس گل در رده دوم ایستاد. رابرت لواندوفسکی با 32 گل و یک پاس گل در رده سوم و محمد صلاح مهاجم لیورپول با 20 گل و 11 پاس گل در رده چهارم ایستاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها