أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۴۵۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ ؛
بخش حقوقی فدراسیون فوتبال قرارداد اعضای کادرفنی تیم ملی بزرگسالان را برای امضای نهایی آماده کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، رقابت‌های جام جهانی ۲۳۰۲۲ قطر در حالی از ۳۰ آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود که هنوز تکلیف بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران برای حضور قدرتمندانه در گروه B همچنان نا مشخص است.

با این حال فدراسیون فوتبال که روزهای ملتهبی را به دلیل مشکلات فراوان مدیریتی و دعواهای داخلی بین اعضای هیأت رئیسه پشت سر می‌گذارد با اصرارهای فراوان قرارداد مربوط به دستیاران درگان اسکوچیچ را تهیه کرد تا میرشاد ماجدی پس از بررسی نهایی آن در جایگاه سرپرست فدراسیون امضا کند.

 تمام دستیاران اسکوچیچ طبق این قراردادها به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا وحید هاشمیان و کریم باقری این بار به عنوان مربی رویداد جام جهانی را پشت سر بگذارند. همچنین سه تن از مربیان خارجی تیم ملی ایران در کنار دراگان اسکوچیچ برای ادامه فعالیت در تیم ملی ایران حضور خواهند داشت.

ماجدی قرار است پس از مشورت با سایر اعضای هیأت رئیسه قرارداد با مربیان تیم ملی ایران را نهایی کند تا آنها با آرامش بیشتری در کنار اسکوچیچ فعالیت خود را ادامه دهند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا (ولز یا اسکاتلند - اوکراین) از سی ام آبان ماه ۱۴۰۱ به میدان می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها