يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۶۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
لیگ قهرمانان آسیا؛
نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ امشب در حالی به کارشان در دور گروهی پایان می‌‌دهند که شرایطی متفاوت را تجربه می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2022 امشب (سه‌شنبه) و بامداد فردا (چهارشنبه) با به میدان رفتن دو نماینده کشورمان در عربستان پیگیری می‌شود.

در گروه C فولاد بعد از دو تساوی در دو هفته ابتدایی لیگ، در 3 بازی بعدی 9 امتیاز کسب کرده تا حالا با 11 امتیاز و بدون شکست جزو نخستین تیم‌هایی باشد که صعودش را به دور حذفی قطعی کرده است. فولادی‌ها که در بازی نخست با شباب‌الاهلی به تساوی یک - یک رسیده بودند در این بازی برای صدرنشینی و صعود به عنوان تیم نخست جدول کار سختی مقابل یاران احمد نوراللهی و مهدی قایدی خواهند داشت. نکته جالب در نتایج فولاد این است که این تیم روندی ثابت را در مسابقات طی کرده و در 3 بازی اخیرش یا نتیجه اقتصادی تکراری (یک بر صفر) به پیروزی رسیده است.

خیز فولاد برای صعودِ قهرمانانه / کار سخت سپاهان در مسیر «مار و پله» + جدول و برنامه مسابقات

شباب‌الاهلی 9 امتیازی اما با وجود اینکه عنوان دومی‌‌اش در این گروه قطعی شده اما این به منزله قطعی بودن صعودش نیست. برنده این دیدار به طور مستقیم صعود خواهد کرد و در صورت تساوی بازهم این فولاد است که چمدانش را برای صعود به عنوان تیم اول گروه خواهد بست. در صورت شکست فولاد، نماینده ایران بین تیم‌های برتر دوم گروه‌های پنج‌گانه قرار می‌گیرد ولی درصورت پیروزی فولاد یا تساوی، کار تیم اماراتی برای صعود به عنوان تیم دوم به اما و اگر خواهد کشید.

خیز فولاد برای صعودِ قهرمانانه / کار سخت سپاهان در مسیر «مار و پله» + جدول و برنامه مسابقات

در گروه D مسابقات سپاهان برای دریافت مجوز صعود به مرحله حذفی، نیاز به شرایط خاصی دارد. اول اینکه سپاهان باید الدحیل- تیمی که در دور رفت با یک از آن شکست خورده بود- را شکست دهد و در ادامه منتظر پیروز نشدن التعاون مقابل پاختاکور باشد. در این صورت سپاهان در رده دوم گروهش قرار می‌گیرد و باید برای قرار گرفتن در جمع 3 تیم برترِ دوم در 5 گروه غرب آسیا منتظر نتایج دیگر گروه‌ها باشد.

خیز فولاد برای صعودِ قهرمانانه / کار سخت سپاهان در مسیر «مار و پله» + جدول و برنامه مسابقات

سپاهان در صورت رقم خوردن این اتفاقات 10 امتیازی می‌شود و احتمالا کارش برای صعود به تفاضل گل خواهد رسید که البته شاگردان نویدکیا در این زمینه نیز با وجود عدد منفی یک مقابل اسم‌شان در ستون تفاضل گل شرایط خیلی خوبی ندارند. کار سپاهانی‌ها برای دریافت مجوز صعود از دور گروهی به قدری سخت شده که آنها مسیری مشابه به بازی «ماروپله» را پیش پای خود می‌بینند.

شاگردان محرم نویدکیا در لیگ قهرمانان آسیا مانند لیگ برتر ایران روندی سینوسی و پرفراز و نشیب را طی کردند. آنها در دو دیدارشان مقابل پاختاکور به برتری رسیدند ولی مقابل الدحیل و التعاون تن به شکست دادند و در دیدار برگشت مقابل التعاون متوقف شدند.

خیز فولاد برای صعودِ قهرمانانه / کار سخت سپاهان در مسیر «مار و پله» + جدول و برنامه مسابقات

نتایج مسابقات فولاد در چهار بازی اخیر:

فولاد صفر - الغرافه صفر
فولاد یک - شباب الاهلی یک
فولاد یک - آهال صفر
فولاد یک - آهال صفر
الغرافه یک- فولاد صفر

برنامه فولاد در هفته پایانی:

چهارشنبه - 7 اردیبهشت
فولاد - شباب الاهلی/ ساعت 00:45

نتایج مسابقات سپاهان در 3 بازی اخیر:

سپاهان 3 - پاختاکور یک
سپاهان صفر - الدحیل یک
سپاهان صفر - التعاون 3
سپاهان یک - التعاون یک
سپاهان2 - پاختاکور یک

برنامه سپاهان در هفته پایانی:

سه‌شنبه - 6 اردیبهشت
سپاهان - الدحیل/ ساعت 21:45

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها