أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۴۶۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در فینال جام حذفی به دنبال نخستین قهرمانی تاریخ‌شان هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، دیدار فینال جام حذفی فوتبال از ساعت 20:30 امشب (چهارشنبه) بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هر دو تیم برای نخستین‌بار فرصت حضور در فینال را پیدا کردند. در چند روز گذشته خبرهای زیادی در خصوص محل برگزاری و حضور یا عدم حضور هواداران در ورزشگاه منتشر شد و پس از کش و قوس‌های فراوان ورزشگاه آزادی میزبان این دیدار و با حضور 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه موافقت شد.

آلومینیوم اراک برای فینالیست شدن سه تیم لیگ برتری را حذف کرد. فجرسپاسی، سپاهان و پرسپولیس تیم‌هایی بودند که قربانی اراکی‌ها شدند. آلومینیوم بعد از کنار گذاشتن فجرسپاسی و سپاهان، در یک بازی جذاب توانست از شکست مقابل پرسپولیس در آزادی، پیروزی بسازد و با حذف شاگردان گل‌محمدی قدم بزرگی برای رسیدن به جام بردارد. در ادامه هم توانست خلیج فارس ماهشهر دسته دومی را در اراک شکست دهد و خودش را به عنوان نخستین فینالیست معرفی کند.

فینال جام حذفی فوتبال / یک جام و دو غول‌کُش!

نساجی مازندران هم تا قبل از رسیدن به فینال سه تیم از استان کرمان را حذف کرد. آرمان‌گهر، گل‌گهر سیرجان و همچنین مس کرمان تیم‌هایی بودند که به همراه استقلال مقابل نساجی تن به شکست دادند تا ساکت الهامی برای دومین بار تجربه حضور در فینال جام حذفی را با نساجی پیدا کند. نساجی در مرحله یک چهارم نهایی 120 دقیقه مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی مقاومت کرد و در نهایت توانست در ضربات پنالتی و در مقابل تماشاگرانش استقلال را حذف کند و حریف آلومینیوم در فینال شود. نماینده مازندران این بار بدون سرمربی خود باید بازی کند و ساکت الهامی به دلیل محرومیت غایب بزرگ نساجی در فینال خواهد بود.

فینال جام حذفی فوتبال / یک جام و دو غول‌کُش!

هر دو تیم ‌آلومینیوم و نساجی مدعیان بزرگی را از گردونه جام حذفی کنار زدند تا شگفتی‌ساز شوند و به فینال برسند و حالا یک جام مانده و دو غول‌کُش! دو تیم برای رسیدن به نخستین جام تاریخ‌شان مقابل هم قرار گرفتند و در مهم‌ترین بازی‌شان به دنبال قهرمانی جام حذفی هستند. مصاف این دو تیم در بازی رفت لیگ با تساوی یک - یک خاتمه یافته بود و این بار یکی از آنها باید پیروز میدان باشد و جام را بالای سر ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها