أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۴۷۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
لیگ قهرمانان اروپا؛
در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال لیورپول موفق شد شگفتی‌ساز مسابقات را در ورزشگاه آنفیلد شکست دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول، تیم‌های فوتبال لیورپول و ویارئال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر میزبان انگلیسی خاتمه یافت.

در این بازی که آمار آن همه جوره از برتری تیم میزبان حکایت داشت، تاکتیک ویارئال برای فرو رفتن در لاک دفاعی به امید ضربه زدن در ضدحملات فقط یک نیمه جواب داد و این تیم بدون دریافت گل به رختکن رفت.

لیورپول نیمی از مسیر صعود به فینال را پیمود / غول‌کش دست خالی به خانه برگشت

در نیمه دوم اما این اتفاق تکرار نشد و تیم اونای اومری روی اشتباه بازیکن خود، استوپینیان که در دقیقه 53 دروازه خودی را باز کرد، تسلیم شد. تنها دو دقیقه بعد در حالی که ویارئالی‌ها هنوز از شوک گل خورده خارج نشده بودند، لیورپولی‌ها بار دیگر حمله‌ای را ترتیب دادند و این بار محمد صلاح بود که در نقش سازنده گل ظاهر و پاسش به سادیو مانه با گلزنی مهاجم سنگالی همراه شد.

لیورپول نیمی از مسیر صعود به فینال را پیمود / غول‌کش دست خالی به خانه برگشت

بازی در نهایت با همین گل دو خاتمه یافت تا زیردریایی زرد، تیمی که با حذف یوونتوس و بایرن مونیخ در مراحل قبلی خیلی‌ها را غافلگیر کرد، سه‌شنبه هفته آینده در خانه کار بسیار سختی برای ادامه شگفتی‌سازی و صعود به فینال داشته باشد.

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه هفته آینده با مصاف خانگی ویارئال با لیورپول از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز می‌شود و یک شب بعد رئال مادرید در خانه از منچسترسیتی پذیرایی خواهد کرد تا چهره فینالیست‌های این دوره از مسابقات مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها