أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۴۸۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
در آستانه روز جهانی قدس رخ داد؛
منابع صهیونیستی از هک وبسایت شبکه های رادیویی ۱۰۰FM توسط یک گروه هکری خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، منابع صهیونیستی از هک وبسایت شبکه‌های رادیویی ۱۰۰FM توسط یک گروه هکری خبر دادند.

شبکه کان اعتراف کرد رادیوی ۱۰۰FM که از زیرمجموعه‌های این شبکه هست امشب هک شده است.

بر اساس این گزارش، شبکه‌های رادیویی هک شده شامل موج ۱۰۰ اف‌ام، ۱۰۲.۵ اف‌ام، ۹۱ اف‌ ام، رادیو سول و هیدابروت هستند. 

این در حالی است که همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس وقوع حملات سایبری به حالت آماده باش درآمده اند.

در همین ارتباط نیز گزارش شده است که اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی (INCD) نسبت به حملات سایبری احتمالی در آستانه روز قدس هشداری سراسری صادر کرده است.

این نهاد صهیونیستی در صفحه فیس بوک خود با صدور برخی توصیه نامه‌ها برای تقویت حفاظت در برابر حملات سایبری، به ساکنان فلسطین اشغالی توصیه کرده است که از باز کردن یا دانلود فایل‌های مشکوک، مرور وب سایت‌های آسیب دیده یا ارائه اطلاعات شخصی مانند رمز عبور و اطلاعات حساب خودداری کنند.

طبق گزارش اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی، روز قدس معمولاً زمان اوج توزیع پیام‌ها و حملات ضد اسرائیلی به وب‌سایت‌های این رژیم در چند سال گذشته بوده است.

صهیونیست‌ها پیشتر نیز در دفعات متعدد هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند و همواره تلاش دارند تا این حملات را کم اهمیت نشان دهند.

کمتر از یک هفته پیش نیز، منابع عبری زبان اعلام کردند که پایگاه‌های خبری و سرورهای رژیم صهیونیستی هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفتند. چندی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفتند به نحوی که این حملات وب‌سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را کاملاً از دسترس خارج کرد.

در اسفندماه گذشته نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به نهادهای دولتی این رژیم خبر داده و اعلام کردند که همه سایت‌های وزارت‌خانه‌های دولتی این رژیم از کار افتاده است. در آن زمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی گفتند که وزرای کابینه قادر به وارد شدن به سایت‌ها نیستند و هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است. منابع اسرائیلی همچنین اعلام کردند که سایت پست رژیم صهیونیستی هم از دسترس خارج شده است. شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خبری گزارش داد تمامی سایت‌های وزارتخانه‌های دولتی در رژیم صهیونیستی دچار اختلال شده است و وزرای این رژیم نیز نمی‌توانند این سایت‌ها را باز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها