امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۵۰۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
در آخرین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس 10 نفره مقابل پیکان به پیروزی رسید تا به 4 امتیازی استقلال صدرنشین برسد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ودر حضور تماشاگران به مصاف تیم استقلال رفت که مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا این بازی بزرگ و تماشاگرپسند برنده نداشته باشد.

تیم استقلال مقابل سپاهان به سومین مساوی متوالی این فصل رسید. پیش از این ، شاگردان فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس و پیکان هم مساوی کرده بودند. آبی پوشان با این تساوی ۵۷ امتیازی شدند و همچنان بدون باخت صدرنشین لیگ برتر هستند. سپاهان هم ۴۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار دارد. استقلال دوشنبه هفته آینده در تهران به مصاف تیم قعرنشین شهرخودرو خواهد رفت. سپاهان هم در تهران میهمان پیکان است.

در این مسابقه ۶ بازیکن تیم سپاهان کارت زرد گرفتند!


تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان تهران رفت که مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالیکه بیش از ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل پیکان بازی کرد به پیروزی رسید تا به ۴ امتیازی استقلال صدرنشین برسد. اکنون ۵ هفته پایانی لیگ برتر جذاب‌تر دنبال خواهد شد و سرخپوشان تهرانی به کسب ششمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر امیدوارتر شدند ولی همچنان استقلال پیش تاز است. امشب یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه تماشاگر بازی تیمش بود. پرسپولیس هفته اینده در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

این نخستین باخت خارج از خانه فصل پیکان بود البته پیکان ۷ هفته است که بردی نداشته و اکنون با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها