کد خبر: ۵۰۵۳۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
3 تیم انگلیسی برای عدم سقوط در 3 هفته پایانی با هم مبارزه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته اورتونِ فرانک لمپارد، در کینگ‌پاور یک نمایشی عالی به ثبت رساند و توانست مقابل لسترسیتی به برتری 2 بر یک دست یابد.

با این نتیجه اورتون از جایگاه سقوط بیرون آمد تا رقابتی جذاب میان 3 تیم انگلیسی در 3 هفته پایانی شکل گیرد.

در جدول لیگ برتر انگلیس، تیم‌های نوریچ و واتفورد به دسته پایین‌تر سقوط کردند و تیم سوم باید از بین 3 تیمِ لیدزیونایتد، برنلی و اورتون انتخاب شود.

لیدز دیشب مقابل آرسنال شکست خورد تا در رده هجدهم قرار گیرد و مدعی سقوط به چمیپون‌شیپ نام گیرد.

نگاهی به 3 بازی باقی‌مانده تیم‌های مدعی سقوط به دسته پایین‌تر را در زیر مشاهده کنید. البته اورتون یک بازی بیشتر دارد و به همین علت از شانس بیشتری برای نیفتادن بهره خواهد برد.

اورتون : واتفورد - برنتفورد - کریستال پالاس - آرسنال

برنلی: تاتنهام - استون ویلا - نیوکاسل

لیدزیونایتد: چلسی - برایتون - برنتفورد

با توجه به بازی های باقی‌مانده، لیدزیونایتد مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر است. این تیم که در اواسط فصل مجبور به اخراج بیلسا شد با جسی مارچ نیز نتوانست روزهای خوش را بدست آورد. از طرفی برنلی نیز پس از 9 سال شون دایچ را اخراج کرد و با مایکل جکسون نیز از سقوط نگریخت. تنها اورتون با فرانک لمپارد توانست در این هفته‌ها کمی از اعتبار از دست رفته خود را بازسازد و از منطقه سقوط عبور کند.

باید دید در بازی‌های باقی‌مانده چه اتفاقی برای اورتون، برنلی و لیدز رخ خواهد داد. از دسته پایین‌تر تیم‌های فولام و بورنموث به صورت قطعی راهی لیگ برتر خواهند شد و از بین 4 تیم هادرزفیلد، لوتون ، شفیلد و ناتنیگهام یک تیم به لیگ برتر خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها