يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۴۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
امکان مشارکت برای عموم مردم برای عرضه اولیه امروز که سومین عرضه اولیه سال جاری محسوب می شود وجود ندارد و روش عرضه امروز هم همانند عرضه روز گذشته، حراج به صندوق ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، امروز (چهارشنبه ٢١ اردیبهشت) پنج درصد سهام شرکت فروسیلیسیم خمین با نماد "فروسیل" شامل ۴۰ میلیون سهم با قیمت مبنای ۱۹ هزار ریال هر سهم و حداکثر سهمیه ۴ میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار دوم معاملات فرابورس به عنوان سومین عرضه اولیه سال جاری عرضه می‌شود.

درواقع عموم مردم در این عرضه هم امکان مشارکت ندارند و سهام شرکت مذکور فقط به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه می‌شود. منظور از سرمایه‌گذاران واجد شرایط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است.

به غیر از عرضه اولیه حگهر که روز گذشته انجام شد، نمادهای سغدیر و حآفرین هم به این روش عرضه شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها