أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۹۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
وزیر جنگ اسرائیل در سخنرانی جدید خود نسبت به افزایش سطح بازدارندگی و میزان نفوذ ایران در منطقه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه 598، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین سخنرانی خود درباره ایران گفت :

"هزینه توقف ایران در حال حاضر کمتر از یک سال آینده است. در حال حاضر تلاش می کند تا تولید و نصب ۱۰۰۰ سانتریفیوژ پیشرفته IR۶ را تکمیل کند. ایران به کسب دانش و تجربه برگشت ناپذیر در توسعه، تحقیق، تولید و بهره برداری از سانتریفیوژهای پیشرفته ادامه می دهد."

"میزان تسلیحات راهبردی خاص ایران برای استفاده در بردهای بلند در سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر ایران در کل منطقه در حال توسعه سیستم نظامی - عملیاتی خود با موشک‌های کروز، موشک‌های زمین به زمین و پهپادها با برد هزاران کیلومتر است. میزان این سلاح های استراتژیک در دست سازمان های طرفدار ایران در سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اسرائیل به مبارزه در سوریه برای محافظت از شهروندان خود ادامه خواهد داد."

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها