أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
باشگاه منچسترسیتی ضمن عذرخواهی از دروازه‌بان استون ویلا عنوان کرد فردی را که به او حمله کرده با جریمه سنگین روبرو می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی میرور، صحنه های زشتی بعد از قهرمانی منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد رخ داد. برای دومین بار در این فصل در فوتبال اروپا، تماشاگران وارد زمین شدند و رابین اولسن دروازه بان استون ویلا مورد حمله یک هوادار قرار گرفت.

پس از سوت پایان بازی شادی هواداران منچستر سیتی حد و مرزی نداشت. با پیروزی ۳ بر ۲ خانگی مقابل استون ویلا، "سیتیزن‌ها" قهرمان لیگ برتر شدند. بعد از سوت پایان بازی هواداران به زمین بازی یورش بردند و رفتار ناشایستی داشتند.

در جریان این خوشحالی رابین اولسن، دروازه بان ویلا در جریان هجوم هواداران سیتی مورد حمله قرار گرفت. اکنون باشگاه سیتی می خواهد برای این هوادار خاطی خود سخت‌ترین تنبیه ممکن را در نظر بگیرد و به صورت مادام العمر از حضور او در ورزشگاه جلوگیری کند.

باشگاه سیتی در بیانیه‌ای در پایان این دیدار در سایت خود نوشت: باشگاه تحقیقات فوری را در این زمینه آغاز کرده است. به محض شناسایی عوامل حمله به اولسن، باشگاه قصد دارد فرد خاطی را با جریمه سنگین روبرو کند.  

اخیراً پاتریک ویرا سرمربی کریستال پالاس در جریان حمله هواداران اورتون به زمین بعد از قطعی شدن ماندن در لیگ برتر با یک هوادار درگیر شد. این مربی پس از شکست ۳ بر ۲ کریستال پالاس برابر اورتون به یک هوادار حریف لگد زد. اتفافی که اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال بررسی آن است تا ویرا را محروم و جریمه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها