أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
میلان در پایان فصل ثبات بیشتری نسبت به ما داشت؛
سرمربی تیم فوتبال اینتر ضمن تمجید از عملکرد تیمش در فصل ۲۲-۲۰۲۱ تأکید کرد که ثبات بیشتر میلان در هفته‌های پایانی یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم تحت‌هدایت استفانو پیولی بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سیمونه اینزاگی  که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته پایانی سری A ایتالیا مقابل سامپدوریا به برتری 3 بر صفر رسید اما با توجه به برتری میلان مقابل ساسولو از دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بازماند و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: با نحوه استقبال هواداران از ما در ورزشگاه و تشویق نهایی‌شان پس از سوت پایان بازی، احساس غرور می‌کنیم. من به تیم به خاطر فصل فوق‌العاده‌ای که می‌توانست با کسب اسکودتو فوق‌لعاده‌تر شود، تبریک می‌گویم. به میلان برای رسیدن به امتیاز 86 تبریک می‌گویم اما به خودمان هم تبریک می‌گویم چون کسب 84 چیزی نیست که از آن به سادگی بگذریم. من به این تیم افتخار می‌کنم، ما کارهای بزرگی انجام دادیم، درست مانند میلان.

وی در ادامه در مواجهه با این پرسش که «میلان چه چیزی بیشتر از اینتر داشت؟»، اظهار داشت: میلان تنها دو امتیاز بیشتر از ما داشت. آنها همچنین در پایان فصل ثبات بیشتری نسبت به ما داشتند. در مورد خودمان هم باید بگویم، در فاصله دو بازی‌ رفت و برگشت‌ با لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امتیازاتی از دست دادیم اما 84 امتیاز هنوز هم امتیاز زیادی است. در چند روز آینده، آنچه را که می‌توانستیم انجام دهیم را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

سرمربی ایتالیایی اینتر ادامه داد: بدیهی است که ما اینتر هستیم، دو جام بردیم (سوپرجام و جام حذفی)، اما هنوز طعم تلخی در دهان وجود دارد که اجازه دادیم اسکودتو از دست‌مان برود. باید تلاش کنیم که فاصله دو امتیازی بین خود و میلان را در فصل آینده کم کنیم. این یک سفر طولانی بود، یک سفر مثبت اما نمی‌توانم انکار کنم که هیچ‌کس دوست ندارد دوم شود.

اینزاگی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دوئل بین خودش و پیولی اظهار داشت: دوئل فوق‌العاده‌ای بود، ما در سری A و جام حذفی ایتالیا چهار بار مقابل هم قرار گرفتیم و تا هفته پایانی سری A هم یکدیگر را به چالش کشیدیم. باید به کاری که میلان کرد احترام گذاشت.

اینزاگی در پایان خاطرنشان کرد: ما در چند روز آینده با مدیران باشگاه ملاقات خواهیم کرد و در کمال خونسردی در مورد آینده بحث خواهیم کرد. ما باید کارها را درست انجام دهیم چون این هواداران سزاوار شادی بیشتری هستند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها