أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور با اشاره به شهادت سرهنگ صیاد خدایی گفت: پیگیری این رخداد اثبات خواهد کرد که بدون تردید دست استکبار جهانی پشت این جنایت دیده می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) پیش از ترک تهران به مقصد عمان با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده معظم ایشان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای وی از خداوند متعال علو درجات مسألت کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری این رخداد اثبات خواهد کرد که بدون تردید دست استکبار جهانی پشت این جنایت دیده می‌شود.

رئیسی گفت: کسانی که در میدان از نیروهای مدافع حریم و حرم شکست خوردند، می خواهند به این شکل استیصال خودشان را نشان دهند. پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولین امنیتی مورد تأکید بنده است و تردید ندارم که انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از جنایتکاران حتمی است.

مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در معراج الشهدای تهران برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها