أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۵۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
آخرین وضعیت وحید امیری مشخص شد؛
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در حال طی کردن دوران نقاهت است و مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام‌جهانی 2022 قطر ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که چند هفته پیش کمر خود را به تیغ جراحان سپرده بود، حدود 5 روزی می‌شود که فیزیوتراپی خود را آغاز کرده است.

امیری در حال حاضر با آتل مخصوصی که به کمر خود بسته حرکت می‌کند اما طبق برنامه از حدود 25 روز دیگر این آتل را باز خواهد کرد تا دوران تازه‌ای در بهبود مصدومیتش آغاز شود.

امیری از حدود 25 روز دیگر که آتل خود را باز می‌کند راه رفتن در زمین چمن را آغاز خواهد کرد. پزشکان معالج امیری و همچنین پزشکان تیم قصد ندارند عجله‌ای برای شروع تمرینات امیری داشته باشند و به همین خاطر همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد که وحید امیری از حدود سه ماه دیگر برای انجام تمرینات پرفشار آماده خواهد بود و این خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس و همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خواهد بود چرا که با این شرایط امیری قطعا می‌‌تواند تیم ملی را در جام‌جهانی 2022 قطر همراهی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها