يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۶۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
معاون اجرایی باشگاه استقلال می‌گوید پس از پایان مراسم قهرمانی تیمش، به ملی‌پوشان گفته شد که از لیست تیم ملی خط خوردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به خط خوردن بازیکنان ملی‌پوش استقلال و در پاسخ به این سوال که این بازیکنان باید تا ساعت ۵ روز گذشته خود را به اردوی ملی‌پوشان معرفی می‌کردند صحت دارد؟ اظهار کرد: بازیکنان ما در هتل المپیک حضور داشتند و همانطور که مشخص است اردوی تیم ملی هم هتل المپیک بوده است.  مگر بقیه بازیکنان دعوت شده در اردوی تیم ملی حضور داشتند؟ چرا آن‌ها را خط نزدند؟ تیم ملی باید با باشگاه تعامل داشته باشد. مگر این بی‌برنامگی تقصیر باشگاه استقلال است؟ سازمان لیگ این برنامه را تنظیم کرده است. مگر می‌شود بازیکنان ما در جشن قهرمانی نباشند؟

او ادامه داد: در زمان سرمربی‌گری کی‌روش در تیم ملی، ملی‌پوشان با سوریه بازی رسمی داشتند اما چون پرسپولیس در آسیا بازی داشت، کی‌روش تصمیم گرفت همکاری‌های لازم را انجام دهد. الان نه تیم ملی نه بازی دارد نه اردویش مشخص شده است و باید دلیل خط خوردن بازیکنان ما مشخص شود.

فتاحی درباره اتفاقات پس از جشن قهرمانی و تکلیف ملی‌پوشان استقلال خاطرنشان کرد: پس از بازی، به ملی‌پوشان ما گفتند که شما بروید و خط خوردید. تیم ما از ۲ روز پیش در هتل المپیک حضور داشت. بازیکنان ما مشکلی نداشتند و دوستان می‌خواهند بی‌نظمی و بی‌تدبیری خودشان را بپوشانند. دلیل خط خوردن چه بوده است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها