أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۷۰۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از درگیری مسلحانه بین مأموران این فرماندهی با قاچاقچی موادمخدر و دستگیری وی و فوت یک شهروند در این درگیری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سرهنگ ولی ترابی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران با اقدام اطلاعاتی از حمل سلاح و مواد مخدر توسط یک نفر قاچاقچی به وسیله یک دستگاه خوردو پژوه ۴۰۵ در بلوار امین مطلع و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خودرو در بلوار جمهوری مشاهده و دستور ایست برای راننده‌اش صادر شد، ادامه داد: راننده بدون توجه به اخطار پلیس ادامه مسیر داده و در درگیری مسلحانه، خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: از بازرسی داخل خودرو تعداد دو قبضه سلاح کمری و تعداد قابل توجهی فشنگ و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ ترابی اظهار داشت: در این درگیری، راننده ۲۴ ساله یک دستگاه خودروی کوئیک عبوری مجروح و به بیمارستان منتقل و در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از بررسی بیشتر پیرامون این حادثه خبر داد و گفت: اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها