أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۸۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
یک خبر جعلی برای یک فیلم واقعی؛
یک فیلم از تصادف وحشتناک اتوبوس با خودروهای زیادی دست به دست می شود که حامل خبری جعلی است.

به گزارش پایگاه 598، در این خبر آمده است که با اعتراض رانندگان اتوبوس های شرکت واحد تهران به دستور شهردار زاکانی باغبان ها پشت فرمان اتوبوس ها نشسته اند و نتیجه اش تصادف مرگبار یک اتوبوس واحد با چندین خودرو است که 14 کشته و تعداد زیادی زخمی برجای گذاشته است.

با نگاهی به فیلم مشخص می شود که اتوبوس برای یک شرکت خصوصی است و محل تصادف کرج است و هیچ ربطی به تهران ندارد و اما اصل خبر ....

تصادف شدید در حصارک کرج به تاریخ سوم خرداد ماه

ساعت ۷ و ۳۲ دقیقه صبح سوم خردادماه در خیابان شهید بهشتی بعد از پل حصارک کرج تصادف یک دستگاه اتوبوس با ۲۰ دستگاه خودرو باعث مصدومیت ۳ نفر شد.

 

 این اتوبوس مربوط به بخش خصوصی بود که به علت نقص فنی و خارج شدن کنترل آن از دست راننده با گذر از بلوار شهید بهشتی وارد خط مقابل شده و به ۲۰ دستگاه خودرو خسارت وارد کرد. در این حادثه علاوه بر اتوبوس مذکور یک دستگاه اتوبوس دیگر، یک دستگاه مینی‌بوس و ۱۸ دستگاه خودرو سواری دچار خسارت شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها