أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۸۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با انتقاد از وضعیت ایمنی ساختمان ها و مراکز خدماتی در اهواز گفت: بررسی این سازمان نشان می دهد بیش از ۴۰۹ ساختمان نا ایمن در اهواز وجود دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، ابراهیم قنبری با اشاره به نقش و حضور پررنگ نیروهای آتش نشانی در حادثه متروپل اظهار داشت: ساختمان و مراکز نا ایمن اهواز از سوی مرکز نا ایمن حاد سازمان آتش‌نشانی اهواز بررسی شده که نشان می دهد بیش از 409 مورد ساختمان نا ایمن وجود دارد.

وی افزود: این مراکز شامل پاساژها، سیتی سنترها، پارکینگ‌ها، جایگاه‌های سوخت، خوابگاه‌های دانشجویی، سینماها، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های 10 طبقه و بالاتر را در شهر اهواز است که اخطار لازم داده شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: یک هزار و 250 ساختمان شامل قهوه‌خانه‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، بانک‌ها، شهرک‌های صنعتی، بافت فرسوده و مسکونی با نا ایمنی متوسط و 446 مورد ساختمان شامل مدارس، مهدکودک‌ها، خانه‌های بازی، منازل ویلایی و دو طبقه‌های فرسوده  با نا ایمنی ضعیف در اهواز وجود دارد.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: سیتی سنتر مهزیار، پاساژ فردوسی در خیایان 24 متری، سیتی سنتر خلیج فارس، پاساژ کارون، بیمارستان رازی، بیمارستان امیرکبیر، بیمارستان سلامت، پارکینگ طبقاتی مهزیار، پاساژ علی یاری در امام شرقی و فرهنگ سرای سینما در زویه از جمله مکان‌های ناایمن با وضعیت نیمه حاد در اهواز هستند که برای برخی از این مجتمع‌ها چند بار اخطاریه صادر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها