يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۰۰۴
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
در قالب سفرهای استانی دولت؛
رئیس‌جمهوری کشورمان دقایقی پیش در قالب سفرهای استانی خود وارد شهرکرد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بیست و چهارمین سفر استانی دولت سیزدهم در قالب سفری یک روزه وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.

رئیس جمهوری کشورمان دقایقی پیش وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت. نماینده ولی فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی استان، رئیس کل دادگستری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و … در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضور داشتند.

در سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، وزرا و اعضای هیئت دولت، آیت الله رئیسی را همراهی خواهند کرد و به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف حضور خواهند داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر کشور، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر نیرو، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اعضای هیئت دولت هستند که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

تماس با شماره ۱۱۱، حضور در محل برپایی میز خدمت و سفرهای شهرستانی وزرا راه‌های ارتباط مردم با دولتمردان در جریان این سفر است. ۱۵۰ کاربر در مرکز پاسخگویی مشکلات مردم را ثبت خواهند کرد و میز ارتباط مردمی در ۳۰ نقطه استان با حضور معاون وزرا و نماینده تام الاختیار وزرا برپا شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها