کد خبر: ۵۰۷۰۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
در اولین جلسه اعضای هیئت رئیسه جدید مجلس در آغاز اجلاسیه سوم، با اجماع اعضا، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس مجددا سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خانه ملت، امروز و در اولین جلسه اعضای هیئت رئیسه جدید مجلس در آغاز اجلاسیه سوم، با اجماع اعضا، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس مجددا به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیئت رئیسه جدید مجلس در آغاز اجلاسیه سوم، گفت: در این جلسه رئیس مجلس ضمن تبریک به اعضای جدید، از تلاش های اعضای سابق که در این اجلاسیه در هیئت رئیسه حضور ندارند تقدیر کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: در این جلسه، رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تقدیر و تمجید از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان، بر اجرای منویات ایشان در ۲ سال باقی مانده مدت خدمت مجلس یازدهم تاکید کرد.

موسوی اضافه کرد: در این نشست همچنین مسئولیت کارپردازان منتخب نیز مشخص شد و بر این اساس آقای محمدرضا دشتی اردکانی به عنوانی کارپرداز مالی و اداری، سیدنظام الدین موسوی به عنوان کارپرداز فنی و پشتیبانی و علیرضا سلیمی به عنوان کارپرداز فرهنگی مجلس انتخاب شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها