أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۰۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
پس از رسیدن به توافق ابتدایی؛
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان به توافق اولیه برای پیوستن به پرسپولیس رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس با وجود جذب مرتضی پور علی گنجی و دانیال اسماعیلی فر همچنان در صدد جذب مدافعان جدید دیگری است تا تعدد بازیکن در خط دفاعی این تیم با توجه به قرارداد بازیکنانی همچون علی نعمتی و فرشاد فرجی به وجود بیاید.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از درخواست یحیی گل محمدی مبنی بر جذب گئورگی گولیسانی، توافق اولیه با مدافع فصل گذشته سپاهان اصفهان را کسب کرد.

مدافع گرجستانی سپاهان که به همراه همسرش در ایران زندگی می‌کرد قرار است پس از توافق نهایی با پرسپولیس، اثاث منزل خود را از اصفهان به تهران آورد تا فصل آینده با پیراهن پرسپولیس به حضورش در لیگ برتر ایران ادامه دهد.

گولیسانی در حالی مذاکره نهایی با پرسپولیس را در هفته جاری انجام می‌دهد که سرخپوشان علاوه بر او با چهار بازیکن دیگر سپاهان نیز مذاکراتی را داشته اند که تاکنون اسماعیلی فر با پرسپولیس قرارداد رسمی امضا کرده است.

سروش رفیعی و سجاد شهباززاده نیز می‌توانند خریدهای بعدی پرسپولیس از سپاهان باشند اما احتمال آمدن امید نورافکن با توجه به ماندن یک سال از قراردادش با سپاهان اصفهان به جمع شاگردان گل محمدی بسیار اندک است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها