أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۷۱۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه‌بگیران واریز شده بود قابل برداشت شد.

به گزارش پایگاه 598، مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه‌بگیران واریز شده بود از ساعت ۲۴ شنبه قابل برداشت شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و همزمان با مرحله ۱۳۵، مبالغ مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ۱۴۰۱ را به حساب سرپرستان خانوارهایی که مشمول یارانه بودند واریز و امکان برداشت مبالغ واریزی را منوط به رسیدن زمان مقرر و طی اطلاعیه‌ای بعدی اعلام کرد.

مرحله ۱۳۶ نیز مانند اردیبهشت ماه و براساس دهک‌بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم به‌ازای هر نفر، ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین برحسب اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت‌گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کمک‌معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر گردیده است.

تأکید می‌شود سرپرستانی که نسبت به دهک‌بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ درخواست بازبینی داده‌اند همچنان جهت پیگیری و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت‌نامی‌های جدید به منظور انجام آزمون وسع و تعیین دهک خانوارها اطلاعات برای وزارت رفاه ارسال می‌شود. پس از طی این مراحل است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نسبت به پرداخت یارانه‌های این افراد اقدام خواهد کرد.

افرادی که هم‌اکنون مراحل ثبت‌نام خود را در سایت my.gov.ir  انجام داده‌اند براساس زمان ثبت‌نام به گروه‌های مختلفی تقسیم خواهند شد و اطلاعات آنها جهت طی فرآیندهای لازم به وزارت رفاه ارسال می‌شود. در صورتی که این افراد مشمول دریافت یارانه شناخته شوند، یارانه مربوط به ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها