يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۱۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
آیاندا پاتوسی بدون اشاره به تیم‌های خواهان خود، عنوان کرد که از چند تیم ایرانی برای فصل بعد پیشنهاد بازی دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت گل، قرارداد آیاندا پاتوسی با فولاد در پایان ژوئن (۱۰ تیر) به پایان می‌رسد و او در آن زمان بازیکن آزاد خواهد بود، هنوز سران فولاد برای تمدید قرارداد با او به توافق نرسیدند.

پاتوسی درباره آینده خود گفت: من واقعاً نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد و تصمیمم را نگرفته ام. من از باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد دارم و باید در تصمیم‌گیری محتاط و مطمئن باشم. من از باشگاه‌های دیگر ایران پیشنهاد دارم و از چند تیم خارج از ایران هم پیشنهاد دارم اما نمی‌خواهم به باشگاه یا کشور اشاره کنم. درباره بازگشت به آفریقای جنوبی باید بگویم که امکان رخ دادن هر چیزی است و نمی‌توانم چیزی را رد کنم. من نمی‌توانم بگویم که قطعا فصل آینده به آفریقای جنوبی باز نمی‌گردم. مدیران و سایر باشگاه ها به من علاقمند هستند، اما من با کسی در مورد پیوستن به هیچ یک از باشگاه ها صحبت نکرده‌ام.

پاتوسی آخرین بار در سال ۲۰۱۹ برای کیپ تاون سیتی در آفریقای جنوبی بازی کرد و در واقع این تیم تنها باشگاه داخلی آفریقای جنوبی است که پاتوسی در آن حضور داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها