يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۳۷۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اینستاگرام یکی از پلتفرم های اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو است. که در حال حاضر بسیاری از ویژگی های مفید را به کاربران خود ارائه می‌دهد و هر روز ویژگی جدید اضافه می کند. اکنون به نظر می رسد که اینستاگرام دارای ویژگی بسیار مورد نیاز است که به شما امکان می دهد میزان محتوای حساس نمایش داده شده در این پلت فرم را کنترل کنید.

به گزارش پایگاه 598، اگر به خاطر داشته باشید، اینستاگرام سال گذشته گزینه جدیدی به نام کنترل های حساس را معرفی کرد. این گزینه به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای حساس را در تب «کاوش» اینستاگرام فیلتر کنند. کنترل‌های حساس اینستاگرام اکنون در همه مکان‌های این پلتفرم کار می‌کنند. بنابراین، اگر علاقه مند به کنترل میزان محتوای حساسی که در اپلیکیشن اینستاگرام می بینید، هستید، باید مراحلی را که در پایین آموزش می دهیم  دنبال کنید.

کنترل‌های حساس فقط محتوای حساب‌هایی را که دنبال نمی‌کنید فیلتر می‌کنند. حتی اگر کنترل‌های حساس را روشن کرده باشید، باز هم همه چیز را از دوستان، خانواده و سایر حساب‌هایی که دنبال می‌کنید خواهید دید. 

مراحل فیلتر کردن محتوای حساس در اینستاگرام

1. فروشگاه Google Play را در اندروید خود باز کنید و اینستاگرام را جستجو کنید. سپس اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و آن را آپدیت کنید.

 

2. پس از به روز رسانی، برنامه اینستاگرام را در دستگاه اندرویدی خود باز کنید. در مرحله بعد، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.

 

3. در صفحه نمایه، روی منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

4. از لیست گزینه هایی که ظاهر می شود، روی تنظیمات ضربه بزنید.

5. در صفحه تنظیمات، روی Account ضربه بزنید.

6. در مرحله بعد، در صفحه حساب، به پایین اسکرول کنید و روی Sensitive Content Control ضربه بزنید.

 7. در صفحه Sensitive Content Control، باید روی Continue ضربه بزنید.

 8. در مرحله بعد، میزان محتوای حساسی را که می خواهید ببینید انتخاب کنید. اگر می خواهید محتوای کمتر حساسی را ببینید، گزینه کمتر را انتخاب کنید.

 به این ترتیب می توانید انتخاب کنید که چه مقدار محتوای حساس در برنامه اینستاگرام ببینید. لطفاً توجه داشته باشید که کنترل حساس برای حساب‌هایی که دنبال می‌کنید اعمال نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها