يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۵۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شانس صعود ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 بیشتر از آمریکا و ولز است.
شانس ایران بیشتر از آمریکا و ولز در جام جهانی+عکس

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن زمان آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر رسانه های مختلف دنیا به پیش بینی این تورنمنت بزرگ فوتبالی می پردازند.

سایت «TheAnalyst» در پیش بینی خود برای گروه های مختلف جام جهانی 2022 برای تیم ملی کشورمان شانس بیشتری نسبت به آمریکا و ولز برای صعود از گروه خود قائل شد.

این رسانه انگلیسی صعود تیم ملی ایران به مرحله یک هشتم نهایی را 42.3 درصد دانست که از شانس صعود آمریکا و ولز با 38 و 37 درصد بیشتر است.

همچنین این رسانه شانس رسیدن شاگردان اسکوچیچ به مراحل یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی را 18.2 و 6.5 درصد عنوان کرد.

اما تیم ملی انگلیس در گروه دوم با کسب 82 درصد شانس اول صعود به مرحله یک هشتم نهایی شد. سه شیرها 8 درصد شانس قهرمانی در این تورنمنت را نیز کسب کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها