يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۶۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری‌ مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۷۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مرکز تهران را دارید با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۷۲ متری در سهروردی درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید. اگر بودجه کمتری در اختیار دارید می‌توانید واحدی ۱۳ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را به مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۷۵ متری در جهاد درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در میدان‌ولیعصر با متراژ ۶۹ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روز های اخیر واحد آپارتمانی ۱۴ ساله در بلوار کشاورز با متراژ ۷۲ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۷۴ متری در امیرآباد که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی نوساز در یوسف‌آباد با متراژ ۷۲ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۳۰ ساله در فاطمی با متراژ ۷۳ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته با مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های ۷۰متری در مرکز تهران چند؟ +جدول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها