يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۶۳۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۰۱ تير ۱۴۰۱
بازیکن پرتغالی تیم فوتبال پورتو به سومین خرید تابستانی تیم فوتبال آرسنال در سال ۲۰۲۲ تبدیل شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت اسکای اسپورتس، فابیو ویرا هافبک پرتغالی تیم فوتبال پورتو که هم‌تیمی مهدی طارمی بود، با قراردادی 34 میلیون پوندی از این تیم جدا شد و به تیم آرسنال پیوست.

این بازیکن 22 ساله فصل گذشته در 15 بازی‌اش در ترکیب اصلی پورتو در لیگ برتر پرتغال 6 گل به ثمر رساند و در تمامی رقابت‌ها نیز 14 پاس گل داد تا جزو مهره‌های تأثیرگذار در قهرمانی تیم تحت هدایت سرجیو کنسیسائو باشد.

بابت انتقال ویرا که پس از مت ترنر (دروازه‌بان) و مارکینیوش (مهاجم) سومین خرید تابستانی توپچی‌‌هاست، آرسنال 30 میلیون پوند به عنوان رقم پایه و 4 میلیون دیگر به عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن به پورتو خواهد پرداخت.

ویرا که هفته گذشته تست پزشکی آرسنال را با موفقیت پشت سر گذاشت، سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های یورو زیر 21 سال انتخاب شد.

گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی و یوری تیلمان هافبک تیم لسترسیتی دو بازیکن دیگری هستند که آرسنالی‌ها قصد دارند در تابستان امسال به خدمت بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها