يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۷۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۱ تير ۱۴۰۱
مدافع تیم ملی فوتبال ایران نسبت به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس بابت جدایی‌اش از این تیم، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس مدعی است که شجاع خلیل‌زاده به‌صورت غیرقانونی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و به الریان پیوسته و از این رو خواستار پرداخت غرامت از سوی مدافع پیشین خود و باشگاه قطری شده است. در همین راستا هم اعلام شد که مدیران پرسپولیس در حال پیگیری این پرونده از طریق فیفا و شکایت از شجاع خلیل‌زاده هستند.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به این موضوع گفت: من سه میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و حالا آنها مدعی شدند که می‌خواهند شکایت کنند؟ من بیش از سه سال در این تیم زحمت کشیدم و در نهایت هم در حالی از پرسپولیس جدا شدم که سه میلیارد از پولم را نگرفتم و شکایتی هم نداشتم. حالا چطور می‌خواهند شکایت کنند؟ متأسفانه هر وکیلی که به باشگاه پرسپولیس می‌آید از این تزها می‌دهد! من با اینکه از پرسپولیس طلب داشتم، ولی به احترام باشگاه و هواداران هیچ حرفی در این مورد نزدم، ولی آنها دو سال است که مدام از شکایت صحبت می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من 10 بار به باشگاه زنگ زدم که صحبت کنم، ولی موفق نشدم. من حاضرم نیمی از طلبم را ببخشم، ولی جالب اینجاست که آنها می‌خواهند شکایت کنند. متأسفانه برخی در باشگاه می‌خواهند من را برابر هواداران قرار دهند و زمانی هم که از پرسپولیس جدا شدم مشابه چنین رفتارهایی وجود داشت تا مرا برابر هواداران قرار دهند.

خلیل‌زاده با اشاره به شرایط مالی قراردادش در سال‌هایی که در پرسپولیس حضور داشت، خاطرنشان کرد: من سه سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردم و از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم که قراردادم را منتشر کند تا مردم هم در این زمینه قضاوت کنند. قرارداد سال اول من یک میلیارد، سال دوم یک میلیارد و 500 میلیون و سال سوم دو میلیارد تومان بود. شما این مبلغ را جمع بزنید و ببینید چقدر می‌شود. این مبلغ برای سه سال چهار و نیم میلیارد می‌شود و جالب اینجاست در حالی از پرسپولیس جدا شدم که سه میلیارد طلب داشتم. اگر جدایی من غیرقانونی بود چطور سه میلیارد از این باشگاه طلب داشتم؟

مدافع پیشین پرسپولیس افزود: اگر من غیرقانونی جدا شده بودم پرسپولیس صد بار از من شکایت کرده بود. باز هم می‌گویم که باشگاه قرارداد مرا ببیند و همه می‌توانند در این زمینه قضاوت کنند. همان موقع که در پرسپولیس بازی می‌کردم یک بازیکن اندازه سه سال من پول گرفت، ولی من حرفی زدم؟ همیشه سرم در کار خودم بود و با افتخار هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم، الان هم گفتم که حاضرم نیمی از طلبم را ببخشم، کدام بازیکن به راحتی این کار را می‌کند؟ من اینطور صحبت می‌کنم، ولی پرسپولیس دنبال شکایت است. اگر آنها می‌خواهند اینگونه اقدام کنند من هم برای گرفتن طلبم اقدام می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها