أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۷۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۱ تير ۱۴۰۱
به گفته رئیس کانون صرافان ایران،‌ دلار توافقی امروز در کانال 29 هزار تومان معامله شد.
مدیریت بازار ارز‌ بدون استفاده از یک دلار ذخایر بانک مرکزی/ دلار ‌در کانال 29 هزار تومان‌

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ در مورد وضعیت بازار متشکل ارزی در روز چهارشنبه اول تیرماه 1401 گفت: امروز ارز مسافری به نرخ هر دلار 27 هزار و 600 تا 27 هزار و 700 تومان معامله شد.

به گفته رئیس کانون صرافان ایران در بازار متشکل و رسمی ارز،‌بر اساس توافق بین فروشنده و خریدار هر دلار از 29 هزار و 300 تا 30 هزار و 100 تومان معامله می‌شود.

سلطانی‌زاده همچنین تاکید کرد: ارز در بازار متشکل ارزی و رسمی بدون هیچ ارزپاشی بانک مرکزی و فقط با نرخ توافقی بین صرافان و صادر کنندگان خریداری و به نرخ توافقی به مشتریان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد صرافی‌ها خرید توافقی در حال اضافه شدن هستند، تأکید کرد: این مدیریت بازار ارز‌ بدون استفاده از یک دلار ذخایر بانک مرکزی در حال انجام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها