يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۷۲۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۰۲ تير ۱۴۰۱
ساکت الهامی، سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران به عنوان سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران انتخاب شد.

ساکت الهامی سرمربی هوادار شد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه هوادار، ساکت الهامی، سرمربی پیشین باشگاه های نساجی و تراکتور که به همراه دو باشگاه مذکور دو قهرمانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی رسمی به عنوان سرمربی هوادار معرفی شد.

در جلسه معارفه ساکت الهامی، سرمربی جدید هوادار که چهارشنبه شب در دفتر باشگاه هوادار برگزار شد، محمد محمداسماعیلی ریاست هیئت مدیره و محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار شرکت داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها