أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۷۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۲ تير ۱۴۰۱
کشتی‌گیران هندی از حضور در تورنمنت بین‌المللی ایتالیا انصراف دادند.
دلیل غیبت ستاره‌های هندی در مسابقات کشتی رنکینگ‌دار ایتالیا چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام متئو پلیکونه به عنوان رویداد رنکینگ دار اتحادیه جهانی از امروز در رم آغاز شد در حالی که کشتی گیران مطرح هندی که برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده بودند، غیبت دارند.

علت این غیبت این است که کشتی گیران هندی از جمله مدال آوران بازیهای المپیک توکیو و ریو تصمیم گرفتند به جای سفر به ایتالیا خود را برای بازیهای کشورهای مشترک المنافع آماده کنند که قرار است در انگلیس برگزار شود.

وینود تومار معاون دبیر فدراسیون کشتی هند در این باره گفت: برای اخذ ویزای انگلیس لازم است کشتی گیران ما در داخل کشور حضور داشته باشند. ما پاسپورت ها را به کمیته المپیک هند تحویل داده ایم و منتظر هستیم تا پروسه دریافت ویزا طی شود. با توجه به اینکه نمی خواستیم تاخیری در دریافت ویزاها به وجود بیاید تصمیم گرفتیم در مسابقات ایتالیا شرکت نکنیم.

در مجموع 30 کشتی گیر هندی از جمله راوی کومار دارنده مدال نقره المپیک توکیو و ساکشی مالیک دارنده مدال برنز المپیک ریو برای حضور در تورنمنت ایتالیا ثبت نام کرده بودند. باجرانگ پونیا دارنده مدال برنز المپیک توکیو نیز در این لیست قرار داشت که همه مدال آوران المپیک این کشور در مجموع 12 ورزشکار قرار است در بازیهای کشورهای مشترک المنافع شرکت کنند.

کشتی گیران هندی علاوه براین بازی‌ها 2 تورنمنت دیگر پیش رو دارند؛ جایزه بزرگ مادرید و مسابقات رنکینگ دار تونس.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها