أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۷۸۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۰۴ تير ۱۴۰۱
تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به کاپیتان استقلال پیشنهاد دادم که به تیم ما بیاید. او یکی از بهترین بازیکنان ایران است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، «جواد نکونام» در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اقدامات نقل و انتقالاتی تیمش اظهار کرد: از زمان ورودم به باشگاه فولاد خوزستان سعی کردم باتوجه به خواسته‌های باشگاه بازیکن جذب کنم. خوشحالم که باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر برنامه دارند و برای خرید بازیکن هزینه می‌کنند. ما هم تلاش می‌کنیم که در میان مدعیان قرار بگیریم. باید بازیکنانی جذب کنیم که در طولانی‌مدت ما را در سطح بالا حفظ کنند و همیشه مدعی حضور و قهرمانی در آسیا باشیم.

وی درباره مذاکره با کاپیتان استقلال گفت: وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و برای عقد قرارداد با او صحبت کرده‌ام. اگر شرایط ماندن در استقلال را داشته باشد دوست دارم در این تیم بماند چون خودش هم استقلال را دوست دارد.

نکونام درباره پیشنهاد استقلال گفت: آرزوی هر مربی این است که هدایت تیم‌های بزرگ و تیم ملی را برعهده بگیرد. پیشنهاد سرمربیگری استقلال باعث افتخارم است و از «مصطفی آجورلو» مدیرعامل استقلال تشکر می‌کنم که من را قابل دانست و این پیشنهاد را داد اما ترجیح می‌دهم به روشی که خودم برای آینده‌ام برنامه‌ریزی کرده‌ام، پیش بروم.

وی افزود: نمی‌خواستم هم شرایط تیم استقلال را هم بریزم و هم در روند خوبی که باشگاه فولاد در پیش گرفته اختلال ایجاد کنم. دوست نداشتم از مسیر درستی که در آن قرار دارم خارج شوم. از کودکی هوادار استقلال بوده‌ام و آرزوی موفقیت این تیم را دارم اما سرمربی فولاد ماندم چون می‌خواهم به اهدافی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ام، برسم.

کاپیتان پیشین تیم ملی درباره احتمال حضور روی نیمکت این تیم گفت: شاید نامم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح شده باشد ولی درباره این موضوع هیچ صحبتی با من نشده است. هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد به او احترام می‌گذارم و آرزوی موفقیت این تیم را دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها