يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۱۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۰۷ تير ۱۴۰۱
به نظر می رسد اعضای هیات مدیره تیم سایپا برای انتخاب سرمربی جدید خود به جمع بندی نهایی رسیده اند و به زودی محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید معرفی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، کارنامه محمود فکری در لیگ یک قابل دفاع است. او نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر رهنمون کرد و از تیم های شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک که در نیمه های راه جدا شد در همان فصل با هدایت عبدالله ویسی و رسول خطیبی به لیگ برتر صعود کردند. در لیگ برتر هم این مربی باتجربه با وجود روزهای بد در استقلال روزهای خوب را هم تجربه کرد. کسب عنوان نهمی به همراه نساجی که بهترین مقام این تیم در تاریخ بازی های لیگ برتر بود و بقای تیم نفت مسجد سیلمان درلیگ برتر.

سایپا فصل گذشته در تلاش برای صعود به بازی های لیگ برتر بود اما در روزهای پایانی این مسابقات سطح توقع این تیم به ماندن در جمع تیم های دسته اولی محدود شد. سعید اخباری – امید رضا روانخواه و حمید درخشان سه مربی ای بودند که فصل گذشته در مقاطعی هدایت تیم سایپا را برعهده داشتند و حالا باشگاه بر آن است هدایت خود را به محمود فکری محول کند تا در فصل جدید برنامه ریزی بهتری برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

سایپا فصل گذشته اگر چه به لیگ برتر صعود نکرد و این کمی هم طبیعی بود چون در همه این سال ها در لیگ برتر حضور داشت اما حسن فصل گذشته این بود که با فضای بازی در لیگ یک آشنا شد و به این نتیجه رسید بازی در لیگ یک به مراتب سخت تر از لیگ برتر است و از همه مهمتر صعود به لیگ برتر اصلا آسان نیست؛ حتی برای تیمی که بیشتر دوران حیاتش در لیگ برتر بوده و قهرمانی در این مسابقات را هم تجربه کرده است.

با حضور محمود فکری در تیم سایپا بدون شک این تیم به یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جدید بازی های دسته اول تبدیل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها