کد خبر: ۵۰۸۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
در حالی که برخی منابع از پناهنده شدن برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین به پلیس عراق خبر می دهند، نمایندگان پارلمانی این کشور بر اخراج آنها از کشورشان اصرار دارند.
مهر به نقل از پایگاه صوت الحقیقه نوشت: منابع آگاه اعلام کردند: "سیروس مرسل پور" از اعضای گروهک تروریستی منافقین که چندی قبل از اردوگاه "العراق الجدید" فرار کرده بود، خود را به پلیس عراق پناهنده کرده است.

این منابع همچنین با اشاره به فرار پنج نفر از اعضای گروهک منافقین از اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد از شورش و نافرمانی در داخل اعضای این گروهک خبر دادند.

منابع فوق ذکر کردند: هر فردی که از گروهک جدا می شود، سرنوشت وی مرگ است به همین دلیل با وجود اینکه بسیاری از اعضای گروهک منافقین خواهان خروج از این گروهک هستند، اما نگران جان خود هستند.

این منابع بیان کردند: برخی از افراد جدا شده از گروهک منافقین مانند مریم سنجابی، عبداللطیف شاردری و برات کیخانی پس از تسلیم خود به پلیس عراق از وضع نابسامان درونی این گروهک خبر داده اند.

از سوی دیگر "عبدالحسین عبطان" از نمایندگان پارلمان عراق از استان نجف گفت : آنچه برخی از رسانه ها از همدردی اهالی نجف اشرف با منافقین مخابره کرده اند صحت ندارد.

وی که عضو فراکسیون پارلمانی المواطن عراق است افزود: برخی رسانه های عراقی که روابط خوبی با گروهک تروریستی منافقین دارند قصد دارند وجهه این گروهک را بهبود بخشند، اما دولت عراق طبق توافق خود با سازمان ملل بر اخراج این گروهک اصرار دارد.

"حسین کاظم" عضو فراکسیون الاحرار نیز گفت : گروهک منافقین در آستانه فروپاشی است و جایگاهی نزد مردم عراق ندارد و وضع نابسامان این گروهک سیلی قوی به صورت سیاستمداران عراقی حامی این گروهک تروریستی است.

"عتاب الدوری" عضو ائتلاف فهرست العراقیه بیان کرد: العراقیه از حضور گروهک منافقین در عراق حمایت نمی کند و طرفدار اخراج آنهاست.

الدوری ذکر کرد : قانون اساسی عراق اجازه حضور گروههای تروریستی را نمی دهد و دولت عراق باید ضمن پرداخت غرامت به خانواده هایی که از منافقین زیان دیده اند، آنها(اعضای گروهک) را محاکمه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها