يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۳۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۸ تير ۱۴۰۱
۱۴۵ روز تا جام جهانی قطر ۲۰۲۲.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می‌کنید نوبت به برگزاری رقابت های جام جهانی خواهد رسید؛ آن هم در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران در ذهن‌ مخاطبان خود شرایطی نگران کننده دارد و با توجه به تدارکات پشت سر گذاشته شده، فعلا پیش‌بینی روی نتایج احتمالی به دست آمده در رقابت های آینده منفی است.

با این حال اینطور هم نیست که تیم ملی فوتبال ایران کاملا بیکار نشسته باشد و حداقل حسن اردوی طولانی و پر داستان قطر این بوده که تصاویر زیادی از آن به یادگار مانده است؛ تصاویری که دست‌مایه تهیه پوستری متفاوت برای یادآوری روزهای باقی‌مانده تا جام جهانی شده است.

پوستری که در آن تعدادی از بازیکنان فیکس و همچنین ذخیره های تیم ملی را با ژست هایی جالب مقابل دوربین نعیم احمدی نشان می‌دهد و روحیه خوب بچه های ملی‌پوش را به تصویر‌ می‌کشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها