أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۴۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۰۹ تير ۱۴۰۱
اعضای هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس "شبکه پارلمانی جنبش عدم متعهدها" در باکو با تعدادی از روسا و معاونان پارلمانی کشورها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس "شبکه پارلمانی جنبش عدم متعهدها" در باکو با تعدادی از روسا و معاونان پارلمانی کشورها دیدار و گفتگو کردند.

هیات پارلمانی کشورمان به ریاست عبدالرضا مصری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه اجلاس "شبکه پارلمانی جنبش عدم متعهدها" در باکو با "رییس مجلس الجزایر" و " معاونان مجالس قطر و عراق " دیدار و گفتکو کرد.

وی در این دیدارها با تاکید بر همگرایی و اتخاذ تصمیمات همسو اعلام کرد: خوشبختانه دیدارهای موفقی با دوستانمان در کشورهای مختلف برگزار شد و دیدگاه‌های اعضای پارلمانی این کشورها همسو با نظرات ایران است و قرار است در تصمیم گیری‌ها یکپارچه از این نقطه نظرات مشترک دفاع شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان افزود: در این گفتگوها تصمیم بر این شد جلسات مستمر دو جانبه و چند جانبه درباره سایر موضوعات برگزار شود و امیدوار هستیم این گفتگوها موجب شکوفایی اهداف جنبش عدم تعهد شود.

"عبدالرضا مصری" نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی کشورمان به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس امروز چهارشنبه برای شرکت در کنفرانس " شبکه پارلمانی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد " به جمهوری آذربایجان سفر کرده است.

این کنفرانس سه روزه با عنوان "تقویت نقش پارلمان های ملی در ارتقای صلح و توسعه پایدار در جهان" برگزار میشود.

در این اجلاس، هیات‌های پارلمانی از بیش از ۴۰ کشور و نمایندگان ۹ سازمان بین المللی پارلمانی حضور دارند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها