أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۴۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۹ تير ۱۴۰۱
روزنامه الوطن نوشت که وینسنت ابوبکر بهترین گلزن جام ملت های آفریقا با باشگاه الغرافه به توافق رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، پس از جدایی شیخ دیاباته از الغرافه، مدیران این باشگاه به دنبال انتخاب جانشین مناسبی برای این مهاجم اهل مالی بودند. مذاکرات با اسلام سلیمانی ستاره تیم ملی الجزایر و باشگاه اسپورتینگ لیسبون در جریان است اما پلنگ ها موفق شده اند با یک مهاجم دیگر نیز به توافق برسند.

روزنامه الوطن در شماره امروز خود نوشت: "الغرافه قرارداد ابوبکر کامرونی را حل و فصل می کند". این روزنامه در ادامه اضافه کرد: باشگاه الغرافه موفق شد با وینسنت ابوبکر بازیکن کامرونی تیم النصر عربستان به توافق برسد. سایت کووورة تایید کرد که مدیریت الغرافه در ساعات آینده قرارداد وینسنت ابوبکر را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

الغرافه با اسلام سلیمانی بازیکن اسپورتینگ لیسبون وارد مذاکره شده بود اما با آمدن ابوبکر، این بازیکن الجزایری به ناتینگهام فارست انگلیس نزدیک خواهد شد.

وینسنت ابوبکر فصل گذشته در 23 بازی برای النصر به میدان رفت و 8 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد. ضمن اینکه ابوبکر به همراه تیم ملی کشورش یعنی کامرون در جام ملت های آفریقا به مقام سوم رسید و عنوان بهترین گلزن رقابت ها را از آن خود کرد.

بدین ترتیب ابوبکر به عنوان جانشین شیخ دیاباته راهی الغرافه می شود تا کار زیر دست آندره آ استراماچونی را آغاز کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها