يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۵۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۲ تير ۱۴۰۱
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کندی اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: طی برگزاری جلسه با رئیس سازمان امور مالیاتی مقرر شد پرداخت حقوق قانونی به شهرداری و دهیاری‌ها به‌روز شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علی نیکزاد، نایب رییس مجلس که پیشتر به عنوان وزیر راه و شهرسازی متولی ساخت مسکن مهر و موجب خانه دار شدن مردم بوددر رابطه با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی طی 24 ساعت بخشنامه‌ای سراسری در راستای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مبنی بر واریز بخشی از این درآمد به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صادر خواهد کرد.

او ادامه داد: همچنین مبلغی به صورت متمرکز در اختیار وزارت کشور قرار دارد که باید در اختیار شهرداری و دهیاری‌ها قرار گیرد اما فرآیند واریز تا حدودی کند انجام می‌شود که مقرر شد وزارت کشور ظرف مدت 5 روز از زمان وصول توسط وزارت کشور در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گیرد.

شایان ذکر است اجرای این قانون گره بزرگی از کمبود نقدینگی شهرداری ها و دهداریها در اجرای پروژه های عمرانی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها