يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۶۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۲ تير ۱۴۰۱
معرفی گزینه تا پایان هفته؛
با اعلام محمد محمدی مذاکره با یکی از گزینه های مدنظر گل‌محمدی برای مربیگری در پرسپولیس به نتیجه نرسیده و این باشگاه منتظر معرفی گزینه جدید است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در حالی فصل جدید را آغاز خواهد کرد که با جدایی سه عضو کادرفنی این تیم، مربیان جدیدی در کنار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت حضور خواهند داشت.

در حالی که په په لوسادا به جای مظاهر رحیم‌پور به عنوان بدنساز به تیم اضافه شده و قرارداد ننکا نیز برای مربیگری دروازه‌بان های پرسپولیس به امضا رسیده است، تا این لحظه پرسپولیس هنوز موفق به جذب مربی جایگزین حمید مطهری نشده است.

این در شرایطی است که اخبار و شایعات مختلفی پیرامون گزینه های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای حضور در کادرش شنیده می‌شود و هنوز مشخص نیست مربی آینده پرسپولیس ایرانی خواهند بود یا خارجی.

 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص این مسئله گفت: یک مربی مدنظر آقای گل‌محمدی بود که ما مذاکره کردیم اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم.

او درباره شایعه مذاکره با مجتبی حسینی و واکنش باشگاه پیکان عنوان کرد: چون چیزی قطعی نیست نمی‌توانم اسم ببرم و اظهار نظر کنم‌ اما دیروز با آقا یحیی صحبت کردم و فکر می‌کنم تا آخر هفته گزینه مدنظرشان را معرفی کنند تا ما کار های قراردادشان را انجام بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها