يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۶۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۲ تير ۱۴۰۱
باشگاه‌های تراکتور و آلومینیوم اراک برای جا به جایی دو بازیکن به توافق قطعی رسیدند.
معاوضه دروازه‌بان تراکتور با بازیکن آلومینیوم قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اتمام قرارداد قرضی حسین پورحمیدی با آلومینیوم اراک، مدیران این باشگاه برای حفظ این دروازه‌بان مذاکراتی را با تراکتور انجام دادند.

در نهایت پس از توافق طرفین قرار شد در ازای انتقال پوریا آریاکیا به تراکتور، رضایت نامه پورحمیدی هم برای آلومینیوم صادر شود و او فصل آینده نیز در این تیم بماند.

مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری شب گذشته خود این موضوع را اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها