کد خبر: ۵۰۸۶۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۲ تير ۱۴۰۱
گالتیه در کمپ مستقر شد
کریستوف گالتیه با پی اس جی به توافق رسیده و به زودی او به عنوان سرمربی جدید مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، توافق پی اس جی با کریستوف گالیته به عنوان سرمربی جدید باشگاه نهایی شده و بازیکن سابق مارسی که به عنوان مربی توانسته بود دو سال پیش لیل را قهرمان لیگ فرانسه کند، از فردا دوشنبه در تمرینات پاریس حاضر خواهد شد. 

او پنجشنبه صبح از کمپ تمرینی و سایر امکانات باشگاه دیدن کرد و طبق ادعای اکیپ، قرارداد او دو ساله خواهد بود. پس از توافق رسمی پی اس جی و مائوریسیو پوچتینو برای فسخ قرارداد با غرامت 10 میلیون یورویی، اکنون باید منتظر اعلام خبر انتصاب گالیته به عنوان جانشین مرد آرژانتینی باشیم.

 ابتدا قرار بود در قرارداد گالتیه بند تمدید تا 2025 گنجانده شود که با درخواست وی این مساله منتفی شد. طبق ادعای اکیپ، مراسم معارفه گالتیه یا سه شنبه شب یا روز چهارشنبه خواهد بود و او در نشستی خبری نیز حاضر خواهد شد.

امروز اولین تصویر از گالتیه در کمپ تمرینی پی اس جی توسط رسانه های فرانسوی منتشر شد. او امروز صبح در کمپ مستقر شد تا مقدمات لازم برای شروع تمرینات پیش فصل را فراهم کند. باید دید گالتیه کسی خواهد بود که به طلسم ناکامی های اروپایی پی اس جی پایان خواهد داد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها