کد خبر: ۵۰۸۶۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۳ تير ۱۴۰۱
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه شروع تمرینات پیش فصل این تیم به پایتخت ایتالیا بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تعطیلات تابستانی در فوتبال اروپا رو به پایان است و تمرینات تیم‌های مختلف کم کم آغاز می‌شود. 
بسیاری از باشگاه‌ها در چند روز گذشته تمرینات پیش فصل خودشان را بدون حضور بازیکنان ملی‌پوش آغاز کرده‌اند و انتظار می‌رود این روند تا اواسط جولای کامل شده و اردوی پیش فصل تمامی باشگاه‌های حاضر در فوتبال اروپا و خصوصا پنج لیگ معتبر این قاره آغاز شود. 
تصاویر منتشر شده از رم هم نشان می‌دهد که مورینیو پس از سپری کردن دوران تعطیلاتش بار دیگر به این شهر برگشته تا کم کم آماده برگزاری اردوی پیش فصل این تیم شود که قرار است از امروز با حضور بازیکنان برای انجام تست‌های پزشکی آغاز شود. 


او با حضور در فرودگاه فلومیچینو به رم برگشت و این در حالی بود که چندین خبرنگار از قبل برنامه پرواز او را می‌دانستند و برای دیدار و صحبت با او در فرودگاه حاضر شده بودند. 
با این حال، آقای خاص تصمیم گرفت که به سوالات هیچ یک از آنها پاسخ ندهد و در واکنش به آنها فقط گفت:« در تاریخ 13 آگوست با هم حرف می‌زنیم.»
این یعنی این مربی پرتغالی برنامه‌ای برای برگزاری نشست خبری در طول اردوی تمرینی پیش فصل تیمش هم ندارد و قرار است اولین بار در فصل جدید در شب نخستین بازی تیمش در رقابت‌های سری A که برابر سالرنیتانا برگزار خواهد شد با رسانه‌های ایتالیایی دیدار و گفتگو داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها