يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۷۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۳ تير ۱۴۰۱
سجاد شهباززاده بازیکن جدید استقلال مشکلی از نظر خدمت سربازی ندارد و بدون هیچ مشکلی می‌تواند آبی‌ها را در لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش پایگاه خبر 598 به نقل از مشرق، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور سجاد شهباززاده در تیم ملوان بندرانزلی مطرح شده چرا که گفته می‌شود این بازیکن ۳۳ ساله تاکنون از مرخصی استفاده کرده و اکنون باید به خدمت مقدس سربازی برود.

اما بر اساس اعلام یکی از مدیران باشگاه استقلال این بازیکن هیچ مشکلی در نظام وظیفه ندارد. عقد قرارداد شهباززاده با استقلال پس از بررسی دقیق مدارک او انجام شده و این بازیکن مستندات کاملی را به باشگاه ارائه داده است.

این مدارک و مستندات نشان می‌دهد خرید جدید استقلال مشکلی از نظر سربازی ندارد و می‌تواند در فصل جدید با پیراهن آبی به میدان برود.

به جز شهباززاده موضوع خدمت سربازی در مورد مرادمند و یزدانی نیز وجود دارد که مرادمند توانسته با استفاده از معافیت، مدرک پایان خدمت خودش را دریافت کند. یزدانی هم در صورت قبولی در مصاحبه مقطع دکترا شامل مرخصی تحصیلی می‌شود و می‌تواند به جمع آبی پوشان برگردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها